FESTIWAL FANTASTYKI FALKON 21-23.02.2025 | LUBLIN

📜 Lista dostępnych sesji RPG

🎲 Głód w Mieście Winnego Krzewu

Opis:

Wasze posiadłości znajdują się w zagrożonej przez siły Apokalipsy części Miast Winnego Krzewu. Zdarzyło Wam się odpierać ataki apokaliptycznych bestii i wzmacniać magiczne pieczęci chroniące przed mocami zniszczenia. Jesteście sprawdzonymi sojusznikami. Teraz jednak wróg wybrał bardziej podstępne metody działania. Spotykacie się, by temu zaradzić…


  • Mistrz Gry: Jakub Zapała
  • Dzień: Piątek
  • Godzina: 17:00 - 20:00
  • System RPG: Defiant: Niezłomni wobec Apokalipsy RPG
  • Poziom trudności: easy
  • Ograniczenie wiekowe: 18++

📌 PGI:

Drugs Fear Sexual Motives Violence

Uczestnicy: 4 / 4

Wolne miejsca: 0

Brak wolnych miejsc

🎲 Trzewia Okrętu Pustki

Opis:

To miała być rutynowa podróż. Wasza Patronka chce, byście dotarli do sąsiedniego układu planetarnego, więc zorganizowała Wam miejsce na jednym z wielkich okrętów-katedr przemierzających międzygwiezdną Pustkę. Gdy jednak kosmiczne podróże polegają na szukaniu skrótu przez samo piekło, rzeczy rzadko idą zgodnie z planem. Nagle wysiadło zasilanie. Wy, doświadczeni śledczy, zagłębiacie się w ciemności, by rozwiązać tę zagadkę – i mieć szansę dotrzeć do celu, a nie umrzeć na kosmiczny wraku.


  • Mistrz Gry: Jakub Zapała
  • Dzień: Piątek
  • Godzina: 20:00 - 23:00
  • System RPG: Imperium Maledictum
  • Poziom trudności: easy
  • Ograniczenie wiekowe: 16++

📌 PGI:

Bad language Fear Violence 

Uczestnicy: 5 / 5

Wolne miejsca: 0

Brak wolnych miejsc

🎲 Za garść Księżycówek

Opis:

Kupcy z kartelu Srebrnego Dzioba zaczynają czuć na karkach oddech konkurencji powoli naruszającej ich teren. Na domiar złego, ostatni atak wampiratów poskutkował utratą fabryki produkującej najcenniejszy towar tego kartelu – Księżycówki czyli słone ciasteczka wypełnione rybnym farszem. Czas ucieka, zatem kartel zmuszony jest skorzystać z usług poszukiwaczy przygód z bardzo konkretnym zestawem umiejętności by zinfiltrowali wampiracką twierdzę, wyswobodzili cenny ładunek i ewakuowali się nie ściągając na siebie przesadnej uwagi. Klimat: włam w stylu filmowym, świat: Spelljammer Przygoda dla postaci na poziomie 8. Wymagane samodzielne przygotowanie karty postaci przed sesją.


  • Mistrz Gry: Dominik Pyśk
  • Dzień: Piątek
  • Godzina: 23:00 - 03:00
  • System RPG: Dungeons and dragons 5e
  • Poziom trudności: hard
  • Ograniczenie wiekowe: 12++

📌 PGI:

Przemoc wobec humanoidalnych potworów pułapki klimat skoku/włamu. 

Uczestnicy: 6 / 5

Wolne miejsca: -1

Brak wolnych miejsc

🎲 Droga do legend

Opis:

Może Śródlądowe. Na tym ogromnym zbiorniku wodnym znajduje się najistotniejszy szlak handlowy łączący kontynenty. Jednak jak wszędzie tak i tu znajdą się osoby, które chciałyby wykorzystać okazję... Piraci.. Wy moi drodzy jesteście jednymi z nich pływając pod banderą szanowanego na Śródlądzie kapitana Adama Fioletowowłosego, którego Czarnobrody podczas jednej z waszych wypraw zaprosił na prywatną rozmowę obiecując nieznane wam skarby. Co Tatch obiecał waszemu kapitanowi? Tego dowiecie się wchodząc drogę do legend.


  • Mistrz Gry: Sebastian "Essedy" Danielak (Fundacja Lubikon)
  • Dzień: Piątek
  • Godzina: 17:00 - 21:00
  • System RPG: Dungeons and Dragons 5e (świat autorski)
  • Poziom trudności: medium
  • Ograniczenie wiekowe: 18++

📌 PGI:

Przemoc magia piraci wulgaryzmy 

Uczestnicy: 4 / 4

Wolne miejsca: 0

Brak wolnych miejsc

🎲 Lightless beacon

Opis:

Zapraszamy na jednorazową przygodę w świecie mrocznej grozy Lovecrafta! The Lightless Beacon to intensywna sesja RPG, idealna dla nowych graczy i weteranów, gdzie wcielicie się w rozbitków uwięzionych na odizolowanej wyspie podczas sztormu. Latarnia morska, która powinna chronić statki, milczy, a w mroku czai się coś, co nie pozwoli Wam odejść bez walki. Czy odważycie się odkryć tajemnice latarni, zanim staniecie się częścią jej legendy? Krótka, emocjonująca rozgrywka, idealna na wieczór – przetrwacie, czy pochłonie Was otchłań?


  • Mistrz Gry: Mateusz Śladewski
  • Dzień: Piątek
  • Godzina: 21:00 - 02:00
  • System RPG: Call of cuthulu
  • Poziom trudności: easy
  • Ograniczenie wiekowe: 14++

📌 PGI:

Punkty poczytalności horror groza horroro-detektywistyczne 

Uczestnicy: 5 / 5

Wolne miejsca: 0

Brak wolnych miejsc

🎲 Mroczna Latarnia

Opis:

Scenariusz Mroczna Latarnia to względnie krótki scenariusz wprowadzający w świat Zewu Cthulhu, przy którym jednak dobrze będą bawić się również znawcy systemu. Akcja rozpoczyna się nocą 12 kwietnia 1926 roku na parowcu „Essex County”. Statek z ładunkiem i pasażerami na pokładzie zmierza do Rockport w stanie Massachusetts. Spokojni uczestnicy podróży, wśród których są również badacze, nie wiedzą jeszcze o tym, że ważna latarnia morska na Beacon Island zgasła. Parowiec znalazł się na niebezpiecznych wodach w zupełnych ciemnościach, zmierzając wprost na pobliskie skały. Na domiar złego wokół powoli rozpętuje się groźna burza. Niespokojne morze, ulewny deszcz i tajemnica mrocznej latarni, a naprzeciwko jedynie przypadkowi towarzysze podróży.


  • Mistrz Gry: Kamil "Gewar" Żarnowski
  • Dzień: Piątek
  • Godzina: 20:00 - 23:00
  • System RPG: Zew Chtuhlu 7 ed
  • Poziom trudności: medium
  • Ograniczenie wiekowe: 14++

📌 PGI:

Klasyczny Zew Cthulhu tj. horror mrok napięcie i przemoc ale nie nie wiadomo jak drastyczny.

Uczestnicy: 4 / 4

Wolne miejsca: 0

Brak wolnych miejsc